Un any més la Pastoral Vocacional t’ofereix l’oportunitat de viure uns dies inoblidables de servei als nostres germans, petits i grans, malalts i necessitats, que ens esperen a Barcelona (Joves a partir de 15 anys).
T’informem de tot el que has de tenir en compte:
DATES: Del dimarts 27 al dijous 29 de desem-bre.
HORARI: Sortirem amb tren de l’estació de Tor-tosa. A les 13’00h. del dimarts hem d’estar allí. Tornem dijous a les 22’00h.
ALLOTJAMENT: Col.legi Ganduxer de les germanes Teresianes.
PORTEU: La roba i tot el que necessiteu per la higiene personal. Dormim al terra, es bo porta matalàs inflable o asterilla, i sac de dormir!
EL MENJAR: Prepararem nosaltres totes les menja-des. El dinar del dimarts us l’heu de portar vosaltres.
EL PREU: 60€ (inclou el desplaçament, menja-des i allotjament).
L’EXPERIÈNCIA: Per grups serà a algun dels següents llocs: Cottolengo, Residència de gent gran, Germanetes dels pobres, Menjador de les germanes de Calcuta.
Descarregeu-vos la inscripció amb l’autorització d’imatges i l’autorització paterna pels menors per la Trobada de Voluntariat de Barcelona.