
Per a qui? Per a nois i noies de les parròquies de la diòcesis.
Quan? Dissabte 21 de Març de 2015
On? Al Seminari Diocesà
Lema? Viu en mi
Preu? 5€ per ajudar a pagar les despeses. Es pagarà al moment de les inscripcions a l’entrada de l’edifici.
Bar? Hi haurà servei de bar i xuxeries.
Dinar? Pot portar-lo cadascú, o encomanar-lo per 10€.
Inscripció
La podeu realitzar de forma online a aquesta web: ACCEDEIX a l’inscripció i també la podeu imprimir des del web. El dia de la Jornada Diocesana només caldrà dir-mos el nom, donar-nos els 5€ i si heu imprimit la inscripció també caldrà portar-la.
Planificació de la Jornada
10’30 – 11’30: FESTA d’ACOLLIDA Tots els cotxes i autocars han de fer cap al pati del col·legi entrant per la pujada al Seminari. Party Hard at Disco Seminari with DJ NIRA.
11’30 – 12’00: TEATRE Un grup amateur format per joves d’Amposta ens representarà una petita obra de teatre molt actual.
12’00 – 12’30: REFLEXIÓ del BISBE
12’30 – 13’00: FLASHMOB Farem un flashmob amb coreografia amb la música del lema “Viu en mi”.
13’00 – 14’00: DINAR Dinar el que cadascú es porti. Hi haurà servei de bar per a begudes i xuxeries.
14’00 – 15’00: MOMENT DE LLOANÇA Un grup de cantants de gospel de Barcelona ens faran un magnífic concert de Lloança a Déu.
15’00 – 16’30: CONCERT CTF Un concert que ens ofereix el grup de música Canta la Teva Fe!
16’30 ENVIAMENT Ens acomiadem de la jornada per tornar cap a casa.
16’45 SORTIDA d’AUTOCARS
Organitzadors i Participants
- Delegació de Joves – Bisbat de Tortosa Grup de persones de diverses realitats de la diòcesis que ajuden a les organitzacions de joves i als mateixos joves a trobar un espai per fer créixer la seva fe.
- Parròquies del Bisbat Comunitats de fidels que participen en aquesta jornada de tots els punts de la nostra diòcesis.
- Moviment de Joves Cristians Grups formats per adolescents i joves de les diferents parròquies, què és reuneixen setmanalment, per viure el compromís humà i cristià.
- Col·legi de la Consolació Viuen una visió coherent del món present través de la educació i en l’anunci explícit de Jesús de Natzaret.
- Moviment Teresià Apostòlic Pretenen donar a conèixer i estimar Jesús des del moviment Teresià Apostòlic.
Com arribar?
Edifici del Seminari , Carreró del Seminari, 43500 Tortosa, Tarragona
En qui contactar?
Mossèn Ivan Cid: 697268791
Correu electrònic: joves@bisbattortosa.org
One thought on “Jornada Diocesana de Joves”