-L'esdeveniment havia estat esperat des de fa molt de temps i a la fi va arribar. Sota el lema “La Paraula és Vida” un miler de persones vàrem estar reunides al Seminari Diocesà el passat 25 de març-. Cada vegada que escolto açò o que veig les imatges, el video… estic més content d'haver pogut participar-hi. La cara dels jòvens els feia contents, alegres, feliços… s'ho van passar molt bé i després de passar un dia tan calurós tot va arribar al seu final. Ens quedarà marcat per molt de temps! =)
Guillle, i jo afegiria…ens quedarà MARCA'T X L'ESPERIT! Coincideixo molt amb el que dius, personalment necessitava una “injecció de fe” com la del passat diumenge a la Jornada Diocesana, per sentir cada dia La Paraula viva en la meva vida. Jo només en puc dir a tot això: gràcies!
-L'esdeveniment havia estat esperat des de fa molt de temps i a la fi va arribar. Sota el lema “La Paraula és Vida” un miler de persones vàrem estar reunides al Seminari Diocesà el passat 25 de març-.
Cada vegada que escolto açò o que veig les imatges, el video… estic més content d'haver pogut participar-hi. La cara dels jòvens els feia contents, alegres, feliços… s'ho van passar molt bé i després de passar un dia tan calurós tot va arribar al seu final. Ens quedarà marcat per molt de temps! =)
M'agradaM'agrada
Guillle, i jo afegiria…ens quedarà MARCA'T X L'ESPERIT!
Coincideixo molt amb el que dius, personalment necessitava una “injecció de fe” com la del passat diumenge a la Jornada Diocesana, per sentir cada dia La Paraula viva en la meva vida. Jo només en puc dir a tot això: gràcies!
M'agradaM'agrada