Com us sona això de Grup Musical Diocesà? Que trobeu si junt a les guitarres, sona també una flauta travessera o un violí? I posar al servei de tots el gran potencial musical i artístic que tants joves porten dins? I a través de la bellesa de la música, lloar Déu? I si a la Jornada Diocesana del 25 de març provem a vore què tal?
Aquesta gent de la foto estan pensant en tot això… Al grup “dinamitzador” falta algún jove que estava fent el TDR… La propera setmana us enviarem un correu en tot el que han pensat, però ja podeu anar aportant idees i dient quin instrument (o veu) sabeu i voleu tocar!
estimat jovent, la propera Jornada Diocesana obre noves posibilitats a aquesta fantàstica proposta musical que proposeu… no falta tan sols algún jove, falta molta altra gent, major i petita… i a mi em consta que en algunes parròquies aixó és així… per tant, sumem?… ànim!
M'agradaM'agrada
sumem, i tant! A més, precisament l'any passat vam tractar la importància de la intergeneracionalitat en les nostres comunitats.
M'agradaM'agrada
Em sembla genial aquesta idea!!Ànims! Si us fa falta, puc col·laborar amb una flauta dolça. Ja direu! Salutacions!
M'agradaM'agrada
Una idea genial. Anims, estaria molt que el proper 25 de març ho poguessim veure
M'agradaM'agrada