Dissabte 27 de novembre. Seminari de Tortosa. 10:30 del matí. Unes 90 persones. La majoria joves. També un bon grupet de gent adulta. Tots convocats per al mateix, ser voluntaris en el pas de la Jornada Mundial de la Joventut pel nostre bisbat.
Va ser un dia de conèixer-nos, de trobar-nos, de començar a il·lusionar-nos, de recordar, o potser descobrir que ser voluntari no és cosa ni d’un dia ni respon sobretot a un voler sentir-se bé. És quelcom més profund, és quelcom més vital, és fins i tot, si ho fem des de Crist, descobrir-lo en l’altre.
Rebre, acollir, dedicar temps, donar testimoni, entregar-se, … van ser algunes de les paraules que més van ressonar en la jornada del dissabte i que anirem treballant al llarg de tot el curs.
Vam acabar al voltant de la 1 del migdia, signant davant del Sr. Bisbe un manifest com a símbol del que cada un dels voluntaris ens comprometem a fer i ser al llarg del curs.
…quin goig!…gràcies Senyor.
M'agradaM'agrada